domingo, 14 de diciembre de 2008

Xapes


La creació de les xapes ha sigut la última pràctica del trimestre.

Desenvolupament:
Per començar hem pensat i fet el disseny d'aquestes, el qual jo he elegit fer-la de robots.
Una vegada ja teniem el disseny de les xapes li hem fet el cercle del tamany d'una xapa, i hemm seguit un procés per donar-li realisme i volum. Hem duplicat el cercle i li hem posat un degradat de blanc a un color més oscur que el del fons de la xapa. A d'açò li hem donat a transparència, multiplicar, i li hem llevat opacitat. Després hem afegit un brillo que l'hem creat amb dos círculs blancs, un més gran i altre més petit i amb l'eina de buscatrazos i restar àrea de forma hem fet la forma del brillo que voliem, al qual li hem llevat opacitat per fer-lo creïble. Per últim li hem afegit una sombra paral.lela (desde efecto, estilizar, sombra paral.lela) i així li hem donat sombra i sembla que tinga volum.

Autoevaluació:
M'agradat la pràctica molt, perquè he disfrutat fent els robots i m'agradaria fer les xapes reals per a regalar als amics, vendre'n i per supost, per a mi.
També he practicat més amb l'Illustrator, m'ensenyat com duplicar, desde la sel.lecció amb la tecla alt, utilitzar eines típiques de photshop amb aquest programa, per a que pot servir el buscatrazos, com fer una sombra paral.lela, etc.
En definitiva, m'he quedat prou contenta del resultat final.

1 comentario:

magdaarques dijo...

el resultat final és adequat però falta resaltar les ferramentes de la màscara de retall, encara que per al teu disseny no ens feia falta, però si era part de la premisa de l'exercici i la màscara d'opacitat.